I L O V E Y O U

Det är ett år sen jag började plugga vidare och läsa till lärare. Det är ett av de bästa valen jag har gjort i mitt liv. Förutom att jag utbildar mig och kommer bli en lärare i framtiden har det medfört så mycket mer. Jag har träffat så mycket nya människor, alla sorter, från alla Sveriges hörn. Jag hade aldrig lärt känna dom annars. Nu undrar jag hur sjutton jag levde mitt liv utan dessa? De blev några av mina närmaste och bästa vänner på så kort tid, och jag som alltid har haft svårt att lita på och öppna mig för nya människor kan prata med dom om allting. Och sen att vi har samma humor, skrattar åt samma saker, stör oss på samma saker och har så jävla roligt ihop är ett plus ;) Så tack till mig själv för att jag tog steget till att plugga. Och tack till er för att ni är så in i helvetes bra!


Kommentarer
Postat av: Lisa b

Jag undrar vad jag skulle göra utan dig i mitt liv!?!

Älskar dig.

2010-08-27 @ 07:37:16
URL: http://liissab.blogg.se/
Postat av: Malin Östlund

tack sjääääääääääääälv! <3

2010-08-27 @ 11:35:52
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: klara

Jag tycker om dig :) <3

2010-08-29 @ 00:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0