I COULD REALLY USE A WISH RIGHT NOW


 

Jag börjar undra hur mycket sömn min kropp egentligen behöver. Jag skulle kunna sova dygnen runt om jag inte var tvungen att stiga upp om dagarna. Fast jag kanske sover dåligt, jag kommer ju ihåg varenda dröm jag drömmer, jag vaknar med jobbiga känslor i kroppen flera gånger varje natt.. så det kanske är därför min kropp vill sova 7-8 timmar till varje morgon. Who knows.

Nu ska jag iallafall snart till skolan, har seminarium 13-15 och sen lite gruppträff 15-16. Och innan seminariet börjar ska jag hinna äta något och ha en dejt med mina people. Jag har bestämt mig för att idag är en bra dag.
"It feels bad now, but it's gonna get better."

 

... och Emelie ... jag håller tummarna för att idag är dagen när lilla miraklet kommer! Alla tummar och tår!

 

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0