YOU CAN GO ANYWHERE YOU WISH CAUSE I'LL BE THERE WHEREVER YOU ARE MY DARLING

 

Nu är det söndag. Jag sitter här med mitt kaffe (som jag har mjölk i för jag inbillar mig att det borde vara lite lite bättre för min magkatarr än att bara dricka svart, för ingen chans att jag kan sluta dricka kaffe helt) och lyssnar på massa bra musik. Sjukt fint väder är det ute idag igen, var ute och gick en sväng förut, men idag var jag sugen på att gå tillsammans med någon och inte bara med musik, så det var inte så jättekul idag! Haha!

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om heller idag. Snart är det skola igen! Börjar PA2 på Tisdag! Det ska bli kanonkul, trodde aldrig jag skulle vara en sån som längtar till skoldagarna! Haha! Jag är fortfarande hon som gör allting i sista sekund och som hatar att plugga, men jävlarimig som jag trivs med min utbildning. Vi brudar har gått med i gruppen "I am gonna be one HOT teacher" på facebook. Haha! Ja jistanes.

Puss :*


Kommentarer
Postat av: K to the L to the A to the R to the A !

Hotta lärare ska vi bli! :)

2010-04-04 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0