WHO AM I TO TELL YOU, THAT I WOULD NEVER LET YOU DOWN?

 

Nu så fick jag inte ha kameran längre, men lagom till dess började min mobilkamera fungera igen! (det var visst bara att stänga av telefonen och sen på igen.. ). Nu har PA2 börjat iallafall. Pju, kursen känns tung alltså! Grymt mycket att göra, som en gammal elev hade skrivit i sin utvärdering "i denna kursen känns det verkligen som att man faktiskt läser på heltid".. så woho! är väl inte direkt min spontana reaktion idag. Men det blir nog kul!

 

Haha en rolig grej idag (som iofs bara vi som var med fattar det roliga i, men ändå) Elinpiaden-människorna sprang omkring med megafon i Key-huset och ropade att "alla ska med" och massa sånt om att alla ska med och tävla i elinpiaden, och sen såg dom att jag, Sandra och Malin åt kebabrulle och killen med megafonen utbrast "Kebabrulle, GOTT" i megafonen. Haha. Det gjorde min dag litegrann, jag är lättroad. Så himla spontan reaktion.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0