WHEN MY WORLD IS FALLING APART, WHEN THERE'S NO LIGHT TO BREAK UP THE DARK. THATS WHEN I LOOK AT YOU.



Nu har jag spenderat även denna söndag. Har gått en lång och skön promenad, det funkade lika bra även utan sällskap sen ändå! Kände att jag behövde gå lite efter morotskakan Lyddet bjöd på igår! Den var inte nådigt god kan jag lova, men idag fick den motioneras bort! Sen får man ju passa på att vara ute så mycket som möjligt i solskenet, hörde att det skulle vända till skitväder igen! (Hemskt vilket prat det har börjat bli om vädret här.. ) Sen kom jag hem igen och kikade igenom ett par avsnitt av Mauro & Pluras kök på tv8play! Störtskönt matlagningsprogram kan jag lova!

Sitter och fundilurar på en massa filmer som jag vill se.. Remember me, Dear John, The Last Song.. Jättekärleksfilmer, men dom verkar så himla fina och bra! Dom ska jag minsann se.


Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0