VI DRICKER FÖR KÄRLEKENS SKULL



Nya klänningen är på, och jag väntar in tre fina tjejer vid namn Lydia, Alexandra och Emilia som ska komma och förfesta. Senare blir det Parken för att bugga till Barbados och dansa dansa dansa (om klänningen håller sig på plats och inte ramlar ner av all dans, men det hoppas jag den gör) Jag har haft så tråkigt idag, dagarna är alltid så långa när man väntar.. har städat och pratat flera timmar i telefon med både kreti och pleti för att få timmarna att gå.. och ändå låg jag nog i sängen ända till klockan nästan var 12.

Hoppas på en kanontrevlig kväll, nu blir vi fulla för kärlekens skull som Eldkvarn skulle sagt.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0