STAY WITH ME, STAY WITH ME TONIGHT





Jag åkte hem till Aneby igårkväll igen för att ha fredagsmys med Lyddet! Vi åt lite gröt och sen åkte vi in till Eksjö för att hämta hem Lovisa och stanna till hos Emma där det bjöds på filmtittande! Så vi roadtripade en del igårkväll, tills det var tack och godnatt och jag och Lydia däckade i hennes säng runt 01.30-tiden!
Så idag har vi spenderat mestadels av dagen i solen, sen åkte jag hem till mamma på påskmiddag och påskägg! Vi tog en liten promenad i solskenet innan jag åkte hem också, SÅ HIMLA SKÖNT! Jag blir ju tokglad av solen!

Nu har jag duschat, diskat, dammsugit och lite sånt och är liksom klar.. så allt jag har att göra nu är att vänta in brudarna! Vi ska fika-vin-mysa lite här ikväll innan alla drar vidare till andra kvällsaktiviteter har Lydia bestämt, hon har någon slags överraskning som inte egentligen är så mycket överraskning har hon sagt.. haha! Hon är tookig! Höhö.

Jag kan ju dock inte dricka någon alkohol pga min mage, så jag ska ta det lugnt med en Erik-man som knäcker som fyllechaffis ikväll och inte heller ska festa!
Men nu vet jag inte vad jag ska göra .. kanske ska städa lite till. Roligt :)

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0