NU KÄNNS DET SOM OM HELA VÄRLDEN SJUNGER; HAR DU KOMMIT NÅGONSTANS, HAR DU SUMPAT DIN SISTA CHANS?

Har haft en toppen-heldag tillsammans med Alexballexbax, vi lunchade/fikade, gick på stan och sen avslutade vi med en 25-minuters solning på Bruna Bönan. Jag har köpt en ny klänning, hade världens beslutsångest i provrummet eftersom min storlek fanns bara i den svarta modellen, men jag ville ha den blommiga, som var för stor. Men det slutade med att jag köpte en blommiga ändå.. Det går ju faktiskt att sy in den lite :)

Nu har jag färgat min utväxt också, och har faktiskt inga planer för resten av kvällen alls! Alla jobbar eller ska upp tidigt imorgon så jag har ingen att leka med, men kan ju faktiskt vara skönt att bara ta det lugna bananer ikväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

DU är alltid välkommen hit vännen! ;)

2010-04-23 @ 19:34:07
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0