I'TS LIKE FORGETTING THE WORDS TO YOUR FAVOURITE SONG, YOU CAN'T BELIEVE IT, YOU WERE ALWAYS SINGING ALONG

Bloggen lider lika mycket som jag just nu. Jag har ingen lust att skriva, och bilder känns onödiga och överflödiga så det blir helt enkelt tomt istället.

Igår gick jag ut och dansade för att glömma. Glömma hålet i hjärtat, glömma den jobbiga processen som sätts igång i veckan, glömma att jag varken kan hjälpa mig själv eller andra. Glömma allt. Det hjälpte för stunden, men idag svider det igen. Men jag har heller ingen lust att ha sällskap, för jag har haft vänner omkring mig sen i onsdags, nu behövs ensamheten tror jag.

puss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Känner med dig. Har precis skickat iväg pappren. Vi får hålla om varann/Mamma

2010-04-19 @ 12:33:17
Postat av: Baxiii

<3<3

2010-04-19 @ 15:47:26
URL: http://bax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0