I'M DANCING WITH TEARS IN MY EYES, JUST FIGHTING TO GET THROUGH THE NIGHT



Så jävla trött imorse. Och sådär arglipig att jag typ började gråta över att det var hål på strumpan och liknande värdsliga problem. Men jag drog mitt arsle till skolan ändå och det var väl bra det. Hade bara en föreläsning på 2 timmar och sen hem igen, såå. Väldigt seg föreläsare, men han tog iallafall upp viktiga begrepp och teoretiker som tydligen ska vara bra att kunna till nästa tenta, så det var väl bra :)

Imorgon börjar vi inte förrän 13.00. Skönt med sovmorgon, men hela dagen blir ju förstörd av att börja så sent och sen inte komma hem förrän typ 17.30.. Då är det ju nästan redan läggdags.
Nu ska jag iallafall dansa lite av glädje över alla pengar jag får tillbaka av skatteåterbäringen. Det var ett femsiffrigt belopp. SÅ JÄVLA GOTT SKA DET BLI!

:*

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha 5siffrigt.....! Lilla gris ;)

2010-04-07 @ 17:13:35
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: REBECCA

hahaha ja lite grisig är jag faktiskt ;p

2010-04-07 @ 18:16:09
URL: http://attioniotionollfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0