I DONT CARE IF IT HURTS, I WANT TO HAVE CONTROL. I WANT A PERFECT BODY, I WANT A PERFECT SOUL




Idag hade vi första "riktiga" seminariet med PA2-klassen, satt i diskussionsgrupper och pratade om våra älskade gubbar Piaget, Vygotskij och Skinner! Även Säljö fick vara med på ett hörn! Lugn dag var det iallafall, och kul hade vi!
När jag kom hem tog jag en sväng förbi Ninni och hälsade på! Kände på bebismagen och pratade bebis och en massa annat, det var mysigt. Vi promenerade hem i regnet, eller jag gjorde, och Ninni följde mig när hon var ute och gick med hunden :)

Nu ska jag såsa resten av kvällen, tänkte gå ut en liten promenad, men då får det sluta regna! Ingen lust att gå i blötan.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0