DID YOU MISS ME WHEN YOU WERE LOOKING FOR YOURSELF OUT THERE?

Jag var aldrig en elak storasyster och frågade pojkvaskern vad hans intentioner var, jag är snällare än så. Jag sa bara hej och hejdå till honom, han var nog nervös av min blotta närvaro. Haha! Är hemma i mitt hem igen nu, världens bästa mamma skjutsade hem mig förut!

Nu har jag en del funderingar kring vad som ska hända imorgon? Det är långfredag och jag har inte en enda plan ju! Kan ju kolla på fotboll vid 11.00 men det beror ju helt på vädret, är det soligt så är det ju skönt! Tänker iallafall inte festa, inget festsug alls ju.. det är lite konstigt, det är påskhelg och varenda typ ska ut och svänga på sina lurviga! Men jag är bara sugen på en jättelugn-mys-gos-helg. Jag är ju knasig jag. Så morgondagen är lite vag i sin planering, så har ni något på G, ring mig! (men som sagt, inte fest då) (haha, vilken kontaktannons det blev av det hela)

Nu måste jag sova, är sjukt trött!

Puss på er fina :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0