LOVE - IT'S A LITTLE THING WE MAKE

Idag blev jag väckt av att vaktmästaren ringde på dörren.. så det var snabbt på med några slags anständiga kläder för att inte öppna dörren helt näck. Han skulle äntligen fixa hatthyllan och lite grejs jag ringt om sen jag flyttade in som skulle fixas! Så nu är det klart, dock skulle han komma hit imorgon också och fixa diskhon i köket. Skönt att dom äntligen fått fingrarna ur .. :)

Soo... nu dricker jag kaffe! Lyssnar på Elin Sigvardsson och Lars Eriksson - Love. Sinnes bra låt! Måste snart slänga på lite smink och hoppa på tåget till skolan! Har föreläsning idag, 13.15-15.00.. Sen blir det hem och plugga. Inga stora planer för dagen alls.

Saknar baby. Hatar att sova utan hans armar runt mig, vill alltid höra honom andas bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: knivlisa

linus hagberg heter han. Hans pappa är präst. Typ kyrkoherde. Sven Hagberg. Men de flyttade därifrån typ 95 :)

2009-09-15 @ 18:12:37
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0