I FOUND A LIGHT IN THE TUNNEL AT THE END

Idag är det en "ledig" dag ifrån skolan. Inga seminarier eller föreläsningar! Men däremot är det plugga-hemma-dag! Så det håller jag mig sysselsatt med.. bland annat :) haha! Min självdiciplin är inte på topp idag känner jag! Tog en lång och härlig dusch, åt frukost .. och 13.30 ska jag träffa Ninni och Luna och fika lite! Sen kommer min baby efter jobbet! Jag saknar honom. Så det ska bli gosigt!

Känns skönt förresten att jag och Erik bestämde att det blir en shoppingtur till Linköping på lördag, för jag har verkligen inga kläder. Seriöst, vill bara byta ut allting! Så då ska det uppdateras en aning i gabberoben!

Annars då .. Lydia och Lina var här igår! Vi stekte pannkakor och myste lite! Lina träffar man inte alltför ofta längre!
Nu orkar jag inte skriva mer, jag har verkligen ingen fantasi idag.. Ska nog ställa mig och platta håret en stund!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0