WHEN WE KISS I'M HYPNOTIZED, YOU MAKE ME LAUGH, YOU MAKE ME CRY, BUT I GUESS THAT'S BOTH I'LL HAVE TO BUY

Snart ska det komma bilder ifrån våran roadtrip och konserten igår! Ska bara få bilderna ifrån Lovisa och Lydia först! Så snaaaart :)

Idag har jag varit hemma hos mamma och ätit maat och gosat med några av syskonen. Carolina hade ju begett sig mot Stockholm så jag fick inte se hennes nya hårfärg live än, men blir ju en överraskning senare i veckan när vi ses! Sen kom Lovisa och Lydia och hängde lite och vi åkte till ICA för att ragga upp ICA-Martin så vi kunde åka hem till honom och laga mat och gosa ner oss framför Ensam Mamma Söker! Simon anslöt sig också såklart! Så jäkla skönt att vara hemma i A-town ibland! Mina godings är bäst!

Imorgon ska jag antagligen hem en sväng igen, Lydia fyller år så ska äta middag med henne och Håkan och sen har ju jag och Ekis pratat så länge om att vi ska klå varandra i Guitar Hero så imorgon har vi bestämt att det blir det lite GH3turnering! Får se om Lovisa hänkar också, det gör hon nog! Eller? ;) Haha jag kommer vara askass ju .. har inte spelat det på säkert ett år.. men det ska bli kul att se om jag helt tappat gnistan!

Men innan alla morgondagens planer är det ju Linköping som gäller, introduktion för nya kursen som börjar! Så jag tror nog det är dags att jag börjar ordna mig för natten och sover! Så. Godnatt!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0