VI MOT VÄRLDEN. VI MOT VÄRLDEN IGEN

Inatt har jag sovit typ 4 timmar, det är inte okej.. Kunde verkligen inte sova inatt, huvudet bara snurrade runt och runt omkring tentan och vad jag skulle skriva så det gick bara inte att sova! Så jag somnade väl runt 03.30 och gick upp 07.30 för att fortsätta med skrivandet! Så nu har jag bryggt kaffe, ätit yoghurt och ska hoppa in i duschen så jag är fit for fight för plugg fram tills 13.00. Då ska jag ge mig iväg till Linköping för att visa för min tutor hur mycket jag har skrivit och förhoppningsvis få lite tips och pepp på vad jag ska skriva mer! Åh. Så svårt kan det väl inte vara ändå? Jag har ju ändå läst all litteratur en gång redan, så det boorde gå. Men frågorna är svåra som skam! USCH.

Tittar förresten på Vakna med the voice, som är typ bäst.. Missade det igår, TYVÄRR, för då var ju Peter Settman där! Bästa mannen ever ju! Såg ett klipp från igår, bara det klippet på 3 minuter fick upp humöret ordentligt.. Härlig man!

Nej, duschen nu! SEN PLUGG OCH KAFFE!


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0