THERE'S NO ONE ELSE IN THIS WORLD THAT COULD REPLACE YOU



Alltså.. det är ju det där med att komma igång med tenta-skrivandet som är det svåraste! Blä! Jag hittar hela tiden saker att göra som är roligare, bl.a så har jag suttit och spelat the sims 2 i någon timma! Världens bästa tidsfördriv alltså! Och nu sitter jag och tittar på Tyra Banks Show, om "the bro-code" också ganska intressant!
Vad händisch ikväll då? Gustaf the party-planner försöker få mig att komma till Linkan och dricka lite med honom och några klasskompisar, men jag vet inte.. jag ska ju festa till det imorgon, och tror inte jag pallar två kvällar, det är ju fest nästa helg med! Jaa.. man måste ju fördriva helgerna med något these days! Det är ju Idol ikväll, så det vill jag ju gärna titta på!

Jag hänger väl vidare med katten min nu då, så får vi se vad som händer framåt kvällstimmarna!


 :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0