THE THING I HATE THE MOST ABOUT YOU; YOU MAKE ME LOVE YOU



Om ungefär exakt en timma åker jag, Lydia, Lovisa och Kalle mot Stockholm för att se våra godingar Muse live! Sjukt vad bra det ska bli! Ska bli så härligt med en roadtrip bort från all skeet och bara ha grymt kul! Riktigt tråkigt dock att jag missar våran klassfest ikväll! Så alla grymmos i min klass, festa järnet och ha mig i tanke! Gustaf jag vet att iallafall du kommer sakna mig ;) Haha! Gör en DiLeva-imitation till min ära och avsluta med "Soooleeen", så vet jag att eran kväll kommer bli lyckad!

Jag har faktiskt storstädat här hemma idag.. riktigt på G alltså! Diskat, dammsugit, skurat golv osv. Vilken hemmafruu jag är! I go! Så nu luktar det fräsching här. Ska bara ut med soppåsen också, men det tar jag när jag ändå ska ner för att bege mig mot Stockholm.. det är ju onödigt att röra på sig för mycket! Höhö. Jag har ju faktiskt en himla massa trappor ner till soptunnorna..
Nej. Nu ska jag ringa lite samtal!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0