SE MIG SA JAG. HÖR MIG SA JAG. KÄNN MIG.



Nehe. Nu är det verkligen dags att jag verkligen sätter igång med att SKRIVA på tentan. Inte bara göra massa runtomkring-arbete! Blää. Den är verkligen skitjobbig ju. Jag sitter här med min kaffekopp, så snart kommer jag väl få koffeinkick .. det kanske är bra iofs? Kanske drar igång med att skriva riktigt bra då? Hm.
Jag har sovit som en liten prinsessa inatt, så utvilad är jag .. vad är det som fattas då? Min hjärna tror jag. Den är inte riktigt på rätt place om man säger så!

Nej. Nu måste jag hitta min inspiration! Ska kolla lite bloggar, stänga av facebook och sen skriva så fingrarna blöder och glöder och jag ska bli helt utpumpad. Önska mig gärna lite lycka till.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0