SÅ BLEV JAG EXPERT PÅ ATT VÄNTA SJÄLV. MAN VÄNJER SIG SNABBT. MAN VÄNTAR PÅ NÅN.



Hemma igen efter en härlig kväll med mina bästa vänner. Började hemma hos Lydia, sen tog vi en kebabrulle på Torino innan vi åkte upp till Lovisa och drack kaffe och snackade en massa skiit. Sen kom Oskar som en liten våldargäst för att leka med oss. Vi åkte till ICA för att handla och där hittade vi ingen mindre än ICA-Martin som vi fastnade och pratade med en lång stund.
Sen åkte vi hem, åt majskolvar och grönsaker med dipp, tittade på Greys och mös hela kvällen. Och nu är jag hemma hos min kisse igen, får så dåligt samvete när jag lämnar henne ensam.. så nu ligger hon i mitt knä och spinner så det ekar mellan väggarna! Min lilla fina von D!

Jag har verkligen världens finaste tjejer. Lydia och Lovisa. Jag älskar er så högt så det inte är klokt, ni lyser upp dom mörkaste dagarna. Så ni vet. Men det vet ni redan :)

Nu ska jag nog sova, det är en dag imorgon också! Och sen är det en helg som är full med planer, och jag hoppas att det blir en bra helg.. annars flyttar jag. Eller nått.

:*

Kommentarer
Postat av: ozkar

haha :P våldgästar vet jag inte, var ju bestämt en vecka innan ;P

2009-10-30 @ 12:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0