IT IS ALLRIGHT. I AM ALLRIGHT



Sådär, nu är jag fixad för att dra iväg till skolan! Jag har vart på så sjukt bra humör hela morgonen och förmiddagen idag, älskar såna dagar! När ma vaknar på bra humör och tankarna är liksom bara "Allt löser sig!" på ett eller annat sätt ordnar sig allt, stay positiv liksom! LOVE IT.
Gustaf och jag har larvat oss hela förmiddagen, stört varandra i tentaskrivandet! Vibbat på msn, vart dryga mot varandra, ringt och stört och vart allmänt larviga. Stört kul när man har koffeinkick!

Nej nu funderar jag på att ringa Sandra och fråga om hon vill hämta upp mig efter jobbet och köra till stationen. Haha lat. Det regnar ju, inte kuul att gå i! Så jag ska nog fjäska lite för henne.

Jag har btw druckit tre koppar kaffe idag, och snart blir de kaffe på PB med Sandra inför tågresan .. och ätit lite yoghurt bara. Så magen skriiiiker efter mat! Så jag ska nog slänga i mig något nu innan jag beger mig!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0