IMORGON TAR JAG NYA TAG



Det här är då mitt kylskåp. Om någon är sugen på att förtära alkoholhaltiga drycker så är det bara att komma förbi! Det är lite smått och gott som festfolket lämnade här i lördags med motivationen "det kan du fåååå, jag vill inte ha deeet". Ja för jag dricker gärna .. brännvin? Samboka? Näe. Varsågod ni som är sugna, eller ni som är ägare, kom gärna att hämta! haha!

Jag har förövrig gett upp tentaskrivandet för dagen. Imorgon kör jag hårt igen, tänkte dra mig ur sängen runt 7-tiden för att sätta igång! Så blir nog tidigt i säng ikväll, imorgon är det ju tutor-träff med, så jag kan få lite ny inspiration för att skriva vidare! Sååå...

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0