I WANT A PERFECT BODY, I WANT A PERFECT SOUL

Alltså .. nu har jag tittat på de 5 nya OTH-avsnitt från säsong 7 som har kommit ut, och jag säger bara det här; DET ÄR INTE SAMMA SAK UTAN LUCAS OCH PEYTON!!! Seriöst. Okej, serien är fortfarande bra, den har fortfarande all drama och jag kommer ju säkert fortsätta titta på den. Men, den handlar ju inte alls om samma sak längre. Vad hände med Ravens? Serien var ju från början tänkt att handla om basket. Och Lucas och Peyton.. OTH är inte samma sak längre. Lite ledsen är jag över det faktiskt. Men som den One Tree Hill nörd jag är så tittar jag väl vidare på alla mina gamla boxar istället :)

Sådär. Nu var det sagt. Nu ska jag skriva tenta igen, sen blir det lunch med Sandra och Marie på Golden Thai, sen blir det plugg igen. Sweet life of a student ;)


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0