I ALWAYS SAY A HEART IS NOT A HOME, WITHOUT THE ONE WHO GETS YOU TROUGH THE STORM

Nuförtiden när jag är hemma hos familjen och hälsar på så har ju jag inget eget rum längre, utan delar med min 14-åriga syster och får ligga i hennes bäddsoffa (som förövrigt är så sjukt oskön, det är som att ligga på en planka.. ). Men det är inte det som är grejen. Inatt sov vi, gott, men klockan 05.55 ringde hennes telefon, en galen ringsignal som skrämde livet ur mig, hon svarade och låg och sa "mm" med jämna mellanrum. Nu har jag bara två frågor ;

1) Vem fan ringer 05.55 en lördagsmorgon? Vem fan är VAKEN 05.55 en lördagsmorgon? Och vad vill man som är så viktigt att man måste ringa så dags och inte kan vänta till en tid då människor faktiskt är vakna?

2) Varför svarade min syster? Trodde hon att det var något livsviktigt? För vem SVARAR i telefonen så dags om det inte är typ totally crazy important?

Det var underligt, jag blev skitarg, låg och gnällde och sa åt henne att lägga på, att den som ringer fan måste vara mongo och att hon kunde hälsa puckot att jag hatade honom.

Anton hette han förresten, han som ringde. Då vet vi.

Kommentarer
Postat av: ANTON!

HEJ BECCA :D KAN JA FÅ DIN MSN!? PUSS <33

2009-11-03 @ 20:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0