HÅLL MIG HÅRT MIN ÄLSKLING NU.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Väldigt ofta, jag är väldigt petig med hur jag ser ut..
Gnälla:
Ja, det gör alla
Skrika:
Bara när jag blir jätteirriterad över något.. då skriker jag en stund
Sova:
Ja, alldeles för mycket faktiskt
Ha ångest:
Nej bara över vissa grejer ibland!
Skada dig själv med flit:
Nej.. eller räknas det när jag låter katten riva mig bara för att hålla henne sysselsatt?
Ta mediciner du inte borde ta:
Överdriver alvedonkonsumtionen vid mensvärk för att det gör så jäävla ont så jag vill dö nästan. Okej inte dö, men sluta ha ont då.
Drömma sexdrömmar:
Väldigt ofta faktiskt. Rätt gött.
Ta droger:
Nä. Om inte alvedon räknas?
Klä dig i svart:
Eh.. Jag har väl ofta svarta kläder men inte helsvart liksom.
Gå till kyrkan:
Nej, det händer väldigt sällan faktiskt
Gå i skolan:
Japp.
Lita på folk:
Jag litar inte på någon bara sådär.. men dom jag litar på är till 100 %

VEM:
Saknar du:
Många! Mamma, mina syskon, Erik, Lydia, Lovisa.. ja alla jag inte träffar varje dag liksom.
Vill du döda: Eh. Ingen tror jag?
Rörde dig sist:
Mamma kramade mig när jag åkte hem? Talar vi alltså rörde som i RÖRDE.. så var det Erik.
Kysste dig sist:
Eriiiiiiiiiiiiiiiik
Vill du kittla:
Min syster, för hon skrattar så gulligt då!
Kramade du sist:
Mamsi
Vill du prata med:
Sandra, för hon har massa spännande att berätta.. hahah!!
Skrek du på sist:
Till Sandra OM tentan.. så alltså inte på henne..
Vill du vara som:
Mamma. Starkast i världen
Sårade dig sist:
Pappa
Vill du bli galet full med:
Ett jävla godinggäng!
Gjorde dig riktigt glad senast:
Lydia!
Fick du sms från senast:
Erik
Ringde dig senast:
Lillebror Andreas

HAR DU:
För många vänner:
Man kan inte ha för många!
Förföljelsemani:
Haha, nja men jag får för mig att jag är förföljd jämt när jag går hem på kvällarna!
Tvångstankar:
Ja några småsaker liksom.. inga ojämna siffror och sånt
Någon annan psykisk sjukdom:
Jag är lite mongo
Någon fysisk sjukdom:
Nää, lite ont i huvudet bara
Någon skada:
Rivsår?
Färgat håret:
Sjukt många gånger!
Brutit några ben: Aldrig. Jag ville bryta benen när jag var liten för att det var så coolt att gå med kryckor! Men jag lyckades aldrig hur mycket jag än försökte!
Några piercings:
Öron, tunga och bröstvårtan!
Egen dator:
Ja min fina lilla laptop jag nog ska döpa till Reinhold
Bra självförtroende:
Angående mitt utseende är jag väl rätt nöjd, men däremot tvivlar jag fruktansvärt mycket på mig själv annars. Liksom
Kysst någon:
Haha. Ja
Haft sex:
Ja
Köpt kondomer:
Nej!
Tagit nakenbilder:
Jaa. Ganska många. Haha
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Ja
Varit kär:
Kärast i världen.
Dumpat någon:
Ja
Lämnat landet:
Ja fast bara för semester liksom!
Tuttat eld på nått:
Ja, jag brukar elda upp papper som ingen får läsa ibland.

HUR:
Svarar du i telefonen:
”Hej Snygging”
Fördriver du tiden: HAHA. Internt skämt, det vet Erik. Annars sitter jag vid facebook och glor.
Mycket pengar har du:
CSN är snåla som fan
Tjänar du pengar:
CSN
Ofta diskar du:
Oftast så fort jag ätit något, hatar disk
Ofta städar du:
Rätt ofta, storstädning blir väl en gång i veckan!
Många stör du dig på:
Haha. En i min PA1 klass.. höhö
Ofta träffar du din familj:
Alldeles för sällan!

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Jag kommer bli lärare om 4 år!
På gud:
Ja. Eller jag hoppas på Gud.
Att folk tycker om dig:
Ja, det hoppas jag väl haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0