HALF A CHANCE



Det har varit en låång dag idag! När jag vaknade var jag på det sämsta humöret på länge. Jag drömde en så sjukt jobbig dröm precis innan jag vaknade, hade gråtit i sömnen, och det är inte ofta det händer. Men men. Efter det blev väl dagen bara bättre och bättre! Åkte in till Linköping och lämnade in min tenta, sen drog jag omkring på stan tillsammans med Sandra och Martina och shoppade! Det behövdes, jag blir alltid lite lugn av att shoppa!
Efteråt när vi äntligen kommit hem från Linkan efter ett antal om och men, så åkte jag till Kalle och Lydia och såg på Idol och hade kuddkrig och hade lite roligt bara. Det behövdes!

Nu så sitter jag här och kikar, min katt har nog någon slags sockerkick för hon springer omkring som en skållad råtta här.. eller så är hon bara glad över att jag är hemma igen :)

Imorgon klockan 14.00 så beger vi oss mot Stockholm! Muse på Hovet. Så jävla värt, ska bli mäktigt att se dom live!
Nu så ska jag sova så jag är pigg för vad som väntar imorgon.. det är ju storstädning på schemat innan vi åker..


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0