EVERY LONG LOST DREAM LEAD ME TO WHERE YOU ARE



Jag har hatat den här dagen. Den började så bra, hade som alltid stenkul i skolan men sen kom jag hem. Och hatade allt. Mig själv, min katt, människor, musiken, världen. Så till slut bestämde jag mig för att promenera lite. Vandrade omkring lite planlöst och visste inte riktigt vart jag var eller vad jag gjorde, så jag gick hem till Alex för att ha tv-kväll med henne och Sandra. Då blev allt lite bättre. Jag tror det är det där med att vara ensam som inte riktigt fungerar för mig. Och jag saknar min mamma. 
Det var bara några riktigt kassa timmar idag. Imorgon tar jag nya tag, heldag i skolan och som traditionen bjuder en riktigt massa sjuka skämt och timmar av skratt.
Nu ska jag nog försöka sova riktigt ordentligt inatt, det har vart lite dåligt med det dom senaste nätterna.. Men först ska jag klappa lite på katten som lite förlåt för mitt dåliga humör innan. Så godnatt!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0