DU GLÖMDE FRÅGA MIG

Jag som hade tänkt att börja blogga på riktigt igen. Det gick sådär va? Men idag tror jag att jag kan skriva lite. Jag fick min efterlängtade dator idag, en fin svart sak. Haha. Jag är bäst på att beskriva datorer känner jag. Men den har en inbyggd cam iaf, så mycket kan jag säga. Så jag kan cama hur mycket jag vill, om jag nu skulle vilja det!

Idag fick vi våran PA1-hemtentamen! Känns läskigt .. och spännande! Blir ju en vecka med grymt mycket plugg och skrivande för på fredag 23/10 klocka 16.30 ska den lämnas in, korrekt besvarad och akademiskt skriven! Lycka till Bex.

Det finns så mycket jag vill skriva om egentligen. Men jag gör inte det.

Saker förändras när tiden går. Men jag vet något som aldrig kommer förändras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0