MITT TIDSFÖRDRIV

Hur svarar du i telefonen? Beror på vem som ringer. Men ofta säger jag "Hallå snygging"
Ringer det mycket till dig? Ganska lagom!
Ringer du mycket? Smsar väl mest..
Vem ringde du senast? Sandra
Hur mycket pengar har du? Det vet jag inte.. några tusen är det nog bara kvar såhär dagarna innan csn!
Senast kramat och när? Kramade Lydia och Lovisa när dom åkte hem igår
Antal timmar sömn inatt? 10 typ
Sov du ensam? Ja
Vem sov du hos senast? Erik
Vem sov hos dig senast? Lovisa och Lydia
Vad ser du fram emot? Att bli klar med min tenta!
Vem vill du sova bredvid inatt? Erik
Vilken buss åker du oftast? 12 eller 20 från resecentrum till campus
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Ibland!
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp
Vad åt du senast? Godis
Är du polare med grannarna? Nej. Dom är typ jättetjuriga. Eller dom mittimot är rätt trevliga ibland!
Har du varit på ett party? Yes
Har du varit utomlands? Jajjemän
Var är dina syskon just nu? 3 stycken är nog i skolan, 1 på dagis och 1 jobbar eller är hemma hos sig tror jag
Vilken tid gick du upp imorse? Alldeles för sent..
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov som en liten gris
Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa!
Vad ska du göra efter det här? SKRIVA MIN TENTA. goddamit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0