ALL THINGS ARE REMINDING ME OF YOU





Igår var det tjejfest här hemma i min lägenhet! Det var mycket mycket roligt, med mina äldsta vänner till den nyaste! Himla roligt faktiskt! Det tog en himla tid att bara ladda upp dessa två bilder här på bloggen så jag orkar inte lägga in fler! Resten finns på Facebook såklart. Vi festade vidare på Babar, där var det ju sådär kul som alltid .. hittade roliga människor iallafall, så helt värdelöst var det väl inte.
Idag har vi bakishängt mest, jag och mina finaste tjejer, Lovisa och Lydia. Som jag förövrigt fick en grymt bra födelsedagspresent av .. MUSE-konserten på lördag! Så sjukt bra ska det bli! Bäst brudar!

Nu tror jag att jag måste börja plugga lite .. lägga upp arbetet iallafall! Lovisa och Lydia ska hem och spela Bingolotto så jag får roa mig med tentaplugg! Goott.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0