YOU KNOW THAT I LOVE YOU SO, I LOVE YOU ENOUGH TO LET YOU GO

Efter ett långt telefonsamtal med Lydia idag på eftermiddagen bestämde jag mig för att åka till Aneby. Det gick liksom inte att vara kvar här, väggarna kröp liksom närmare och närmare, jag kunde inte fokusera på någonting utan ville bara slå på något. Eller någon. Jättehårt så att jag skulle få ut allting. Så jag ringde mamma och sa att jag behövde komma ifrån, tänka på annat, så som den supermamma hon är hämtade hon mig så att jag fick ha en myskväll tillsammans med Lydia, Lovisa, Simon, Martin och Henke! Vi åt pizza, tittade på Filip och Fredrik och spelade kort. Det blev en bra kväll av en dålig dag till slut som tur var!

Men nu är jag hemma igen, med min lilla katt som ligger här och försöker tugga på mitt halsband. Jag älskar min katt, men maken till efterbliven kisse får man leta efter faktiskt. Hon är iallafall mysig när hon ligger still och myser och sover!
Nu måste jag sova, imorgon ska jag till banken innan jag åker mot skolan för att börja ett nytt tema på TVÄS1! Ska bli skönt att fokusera på skola i en vecka igen, även om jag säkert redan imorgon kommer längta till helgen så vet jag att jag mår bättre när jag har nått att fokusera på och slipper tänka för mycket!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0