YOU BLEED JUST TO KNOW YOU'RE ALIVE

Nu känner jag bara för att skriva en massa, men jag kan inte komma på något att skriva. Inget som behöver läggas ut här iallafall! Så får väl bli lite ordbajsing helt enkelt! Funderar på att plugga in min iPod i öronen och bege mig ut på en långpromenad.. känns som att det behövs lite, innan jag kan kvala in i Biggest loser 2010!
Idag har jag vart totalt orkeslös, har känt mig bakis trots att jag inte alls är det. Har druckit en kanna kaffe bara, har inte ens orkat ställa mig och göra en macka ens. Men det beror på uppgivenheten, och har nog inte med gårdagens dans att göra!

Jag borde ju verkligen fräsa utåt och gå en sväng, men nu börjar det ju bli mörkt .. usch.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0