WE RAN OUT OF TIME

Haha. Jag var helt inne på att ha en nykter hemmakväll ikväll! Först var planerna att vi skulle åka till Aneby för att dricka lite vin, men eftersom det är dåligt att hitta skjuts dit och hem en lördagskväll så bestämde jag och Bax att vi skulle stanna här hemma, se en film, äta lite mat och bara ta det lugnt. Men när vi ätit våran mat, tittat på våran film och ätit lite godis.. gissa vad vi kände då? Helt sjukt danssugna blev vi helt plötsligt! Så vi drog iväg ett sms till Sandra, våldgästade deras fest, spik nyktra och drog sen ut på Babar där vi dansade röva av oss! Så jäkla kul hade vi faktiskt, en massa roligt folk var ute och det är vi ovana vid här i T-town! Inte alls samma vanliga folk som brukar vara ute, så det var ju lite spännande! Men iallafall, jag och Bax har nu enats om att nyktra spontanutgångar är roligare än planerade fylle-utgångar!

Nu ska jag nog snart hoppa i sängen, det är en dag imorgon med! En söndag helt utan bakfylla, hur bra som helst ju!
Godnatt ♥

:*

Kommentarer
Postat av: Baxiiii

Helt fucking as bra kväll!:) Absolut spontana nykterimpulskvällar blir det mer av.. Tack baby<3

2009-11-15 @ 01:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0