VAD SKA JAG SKRIVA FÖR ATT DU SKA BLI BERÖRD? OCH HUR HÖGT SKA JAG SKRIKA VARJE GÅNG JAG VILL BLI HÖRD?



Idag har vi vart hos mormor och morfar och firat morfar på fars dag! Jag och mina systrar tog ut hunden Dino på en promenad ner till sjön. Jag satt mest och kikade lite!



Här är jag med hunden ja, världens lurvigaste fulaste hund faktiskt.



Jag och minsta syster på vandring i skogen




Sen tvingade mamma och morfar ut oss i kylan IGEN för att lasta ved! Jag och Carolina tröttnade jättesnabbt, Carolina klättrade upp på taket och tog massa kort på mig istället, sen gick vi in och värmde oss framför en brasa!

Nu är jag hemma igen. Det är asatyst och ensamt här, vet inte riktigt vad jag ska hitta på! Jag gillar inte att vara ensam!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0