THOUGH YOU'RE STILL WITH ME, I'VE BEEN ALONE ALL ALONG



Det är dåligt med bilder på min blogg känner jag, min dumma cam har ju slutat fungera! Den kom igång igen nån dag efter festen men sen la den av igen... och jag har verkligen försökt med allt för att få igång den! Den funkar liksom att cama med på msn och så, men själva programmet man tar bilder i fungerar verkligen inte. Det är grymt irriterande! Så jag tog helt enkelt kort på Sandra på tåget idag när hon satt och pluggade lite. Och smsade med mig som satt mittimot gjorde hon också, det brukar vi göra för att fördriva tiden på tåget!
Det var en lång dag i skolan idag, dock skulle jag egentligen ha grupparbete till klockan 16.45, men vi blev klara himla snabbt så jag kunde hinna med 16.30 tåget hem! Himla skönt att inte komma hem och nästan bara hinna med att gå och lägga sig! Dock kändes inte dagen så lång ändå, vi hade jättekul hela dagen! Eller föreläsningen var väl inte så hejdundrans lajbans, men med Malin vid min sida att snacka skit med gick den också. Sen så har jag världens bästa klass nu också, lovin it!

Men som sagt, nu är jag ju hemma! Ska nog svänga ihop nått att äta innan jag slår följe på Sandras promenad och bosätter mig i hennes soffa för tv-kväll!

Jaaa, förresten, nu innan jul drar det ju ihop sig för massa fest också ju! Nästa vecka, den 26/11 är det Åvve-invigning, den 3/12 är det julfests-finsittning och den 4/12 har vi små E.T-s våran tackfest för våra grymma faddrar från Nolle-P! Och denna helgens lördag blir det också en Linkanfest hos Malin eller Agge, feels good! Funderar på om man kanske skulle flytta till Linkan för att slippa planerandet av att åka fram och tillbaka och ordna sovplats och sånt.. hmm.

Nu ringde Sandra så nu ska jag prata lite med henne! hehe

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0