THE VIEW IS BEAUTIFUL AND OURS ALONE TONIGHT. UNDERNEATH THE STARS.

Jag har en liten fixar-dag här hemma! Har varit och solat så nu är jag brun och fin! Och har tagit en lång dusch, pallat med att raka benen, måla naglarna, smörjt in mig med världens mest god-luktande kräm! Och vart sådär allmänt fixig av mig! Känner inte av sprutan så mycket längre, bara när jag rör vänster-armen för mycket! Så därför får höger jobba hårdare! Höhö!

Sen funderar jag på om jag skulle springa ner och se om tvättstugan är ledig ikväll.. för jag har lite tvätt som skulle vara skön att bli av med! Så jag ska nog spurta ner i tvättstugan, kommer jag inte tillbaka har källarmonstret tagit mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0