STÄNG DIN DÖRR, VI HAR NÅTT ATT REDA UT

Na na na, nu sitter vi i våran grupp på NH och ska egentligen göra klart vårat grupparbete.. men det är mer facebookande som gäller faktiskt. Elina ligger som en liten boll här bredvid mig och vill sova, Lisa och Havana är ute på äventyr och tittar hur stökigt Havana har det hemma. Sandra skriver lite, Klara spelar spel på sin mobil och Kristin sitter och kikar. Och jag bloggar! Höhö. Nu ska Elina visa mig trailern för hennes favoritfilm "Beverly Hills Chihuahua". Den är tydligen jättekul, för jag har redan skrattat åt hennes beskrivningar av filmen.

Fast vi får vara lite opruduktiva för vi har inte så mycket kvar att göra! Så vi kommer nog fixa att vara lediga imorgon (skönt!) och hela kvällen ikväll kommer jag vara ledig! Men då kommer ju frågan upp vad jag ska göra hela eftermiddagen och kvällen ikväll? Ska nog faktiskt ge mig på att LAGA MAT och äta lite, för ovanlighetens skull. Så om någon är sugen på att joina är det helt okej!

Jaaaa, på fredag ska jag till Hannah äntligen! Biljetterna är inte bokade än, ska köra på en sista minuten på fredag, sen stannar jag nog tills på söndag! Ska bli skönt att åka iväg en sväng, det var längesen!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0