SO I'LL TAKE THESE BROKEN WINGS AND LEARN TO FLY AGAIN, LEARN TO LIVE SO FREE



Idag skulle vi ta kort på massa onödiga saker! Jag och Malin sitter på föreläsning och hamnade nästan längst bak! Då kan man passa på att ta kort och snacka strunt istället!



Här är föreläsaren! Hon hade jättesnygg utväxt, utväxten var vit, och resten av håret var gult! Det fnissade vi lite åt!



I pausen lekte jag lite med Lisa och Havana som inte alls ville vara med på kort! Men det tvingade jag dom till sen! Havana är världens bästa snopp och Lisa har gröna kalsonger!



Jag tog kort på mig själv sen också. Asasnygg var jag idag för jag försov mig och orkade inte göra nått mer än att klä på mig och gå till tåget!



Vi målade också! När föreläsaren började prata om nått helt ovärt gav vi upp antecknandet och hade roligt istället. Det var lite roligt när alla började packa ihop sina grejer när hon fortfarande pratade.. haha



Sen väntade vi på bussen! Martin, Elina och Havana står här! Dom var skittråkiga allihopa som inte ville vara med på bild, Havana försöker tillochmed smita!

Nu ska jag snart ner och slänga in min rena tvätt i torktumlaren!

:*

Kommentarer
Postat av: Havana

Muhaha! jag hittade visst hit! din lilla jävel! well..du är världens bästa bajsboll då! :P

2009-11-30 @ 20:40:24
Postat av: Malin

haha, gillade denna dag! Jag fastnade jag med till slut :P <3

2009-11-30 @ 22:12:24
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0