MOST NIGHTS I HARDLY SLEEP, DON'T TAKE WHAT YOU DONT NEED FROM ME.

Kanske ska slänga ihop dagens blogg-inlägg? Sitter här och tittar på Singing Bee Celeb, har fruktansvärt tråkigt så skrattar järnet åt dom när dom sjunger fel. Men sitter också och stör mig på Mi Ridell som ju kan sjunga på riktigt, då ska hon inte vara med där ju! Jag vill bara höra en massa fel&falsk-sång ju! Na na na.

Jag och Sandra tog svinis-vaccinet idag! Stod i kö i en dryg timma, hypernerviga! När jag hade en sådär 4 personer framför mig kände jag nästan för att kräkas, så mycket hatar jag sprutor! Är lite fundersam över hur jag lyckats pierca mig när jag hatar nålar så mycket.. Sprutan gjorde SKITONT kan jag tala om också. Antagligen för att jag spände mig, för Sandra kände inte alls så mycket sa hon.. Men jag fick jätteont och tyckte jättesynd om mig själv (för det är ju inte typ 100 000 andra som tagit sprutan.. ). Men nu så går jag ju iallafall och väntar på att få vaccin-sjukan, som troligtvis kommer komma imorgon! Men det får bli morgondagens problem, tänker nog ändå bara ta det lugnt med Idol och förhoppningsvis sällskap och mat imorgonväll!




P.S. Jesus och Gud! Jag önskar mig en sak. Att min cam ska fungera igen! (Sen önskar jag mig 25.000 i månaden i 25 år eller liknande också så jag slipper leva på csn, men är det för mycket begärt är jag nöjd med camen ett tag iallafall tills vi gör en ny deal. Puss)


:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0