JAG SKREV MITT NAMN I VATTNET, SÅ ATT DU VET VART JAG FINNS

Nu har det ju vart sådär lite dåligt med inlägg här igen! Matilda påminde mig om att jag kanske borde uppdatera lite, när hon sa förut att hon faktiskt läste min blogg! Så nu tar jag tag i det!

Igår mådde jag helt sjukt dåligt, åkte till skolan för att gå på föreläsning och seminarium, men efter föreläsningen var jag tvungen att åka hem för jag mådde illa, var helt borta i huvudet och jättetrött. Så jag åkte hem och låg och halvsov i 5 timmar, sen kändes det bättre igen (och som tur var sa Lisa och Havana idag att seminariet igår varit helt värdelöst och att jag skulle vara glad för att jag inte var där, så det kändes skönt). Sen åkte jag hem till Aneby och lekte lite med Lydia, Lovisa, Martin och Andreas. Eller lekte var väl en överdrift, vi drack te och låg som offer och tittade på Grey's Anatomy!
Inatt så sov Lydia hos mig med ju, det är så skönt att slippa sova ensam.. nu har jag haft sällskap 4 nätter av dom senaste 6, så kommer ju snart aldrig mer kunna sova själv!

Idag dåå.. Åkte till Linköping 9.45 för att vara shoppingsällskap åt Oskar som inte vågar gå på stan ensam! (man up dude, btw) hehe. Drog runt på stan, sen ringde Sandra och hade slutat så vi tog en lunch på Donken (mitt och Sandras favorit-place). Sen åkte dom hem till Tranås och jag drog upp till Campus.. där vi hade redovisning på vårat examinerade moment i Tema Muntlig Kommunikation! Höll ett tal på 5 minuter, sen var de klart! Nu är jag alltså klar med första temat i TVÄS1. Så himla skönt! Nu är det helg, för imorgon är det ledigt! 

Nehe, jaha. Jag kanske ska återgå till mitt Biggest Loser tittande! Det är ju slut snart, så måste ju se vem dom röstar ut! Nu har jag iallafall uppdaterat en hel uppsats här ju!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0