IT TAKES MORE THAN FUCKING SOMEONE TO KEEP YOURSELF WARM

Idag är det freedag! Och det är den första helgen på hur länge som helst som jag inte har en enda plan för vad jag ska göra! Känns himla konstigt och ovanligt.. men kan ju vara bra att ha en lugn helg rakt igenom, skönt liksom.
Har gått en svänga på stan idag med Sandra, skulle leta efter svarta band som vi ska sy på som revärer på våra student-åvvar, men vi hittade inga bra. Så vi gick mest omkring och kikade och sen så tog vi en kaffe på Gottet tillsammans med Alex! Nu så är jag hemma igen, fryser massa om tårna! Så ligger nermyst under täcket och värmer mig lite!

Men jaha.. ikväll blir det väl Idol, frågan är bara med vem/vilka och vart. Men det löser sig alltid, som alltid! Klockan är ju bara 16.30!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0