I'M SO SO SO SO OVER WAITING, I'M ON ONE KNEE, LOVER PLEASE. HOW CAN I PUT IT MORE SIMPLY?

Jag skickade ett sms till Lovisa imorse om att det här var en dag jag vaknat på fel sida och att det inte skulle förvåna mig om att jag skulle bli påkörd av en buss och dö. Jag hade väl inte riktigt rätt i att jag skulle dö, men min mobil gjorde iallafall. Splatt ner i asfalten när jag väntade på tåget hem ifrån Linköping, och displayen sprack. Så jag fick åka hem till Aneby och hämta storebrors gamla. Så nu har jag en telefon igen, men jag saknar min lilla Sony Ericsson. Jag och mobiler alltså, det funkar bara inte, lyckas ALLTID ta sönder dom precis när garantin gått ut. Lyckat!

Nu är jag iallafall hemma i Tranås igen, hungrig som en jävla ko, har bara druckit kaffe och ätit en kaka hos Sandra idag.. inte så smart! Så måste nog göra nått litet att äta, vilket också är sugit, hatar att laga mat bara åt mig själv. Totaly Worthless!

Ska nog lägga mig tidigt ikväll, har sovit jättedåligt inatt, vaknade flera gånger.. men imorgon ska jag åka till Linkan och göra grupparbete 7.45, så då måste jag ha sovit gott! Min nya klass förresten är jag totalt nöjd med, och mina nya grupparbetskompisar, super! Så det är väl det positiva jag har att säga idag!

:*

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Idag blir en bättre dag, hjärtat!

I LOVE YOU!



<3

2009-11-05 @ 11:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0