I'LL HAVE YOU LUSTIN FOR ME, GO CRAZY, FACE IT

Maah, nu sitter jag i en av Key-husets datalabb, väntar på att Sandra ska bli klar med sitt tråkiga grupparbete så att vi kan få åka hem! Fast innan vi åker hem ska vi in till våran PA1-tutor och få tillbaka våra tentor SOM VI BÅDA BLEV GODKÄNDA PÅ! Känns så jäkla bra, godkänd på min första tenta liksom .. känns TOPPEN! Annars hade jag nästan gett upp det här! Men nu känns det bra igen, tenta-ångest-veckan var helt klart värt lyckan jag kände när jag blev godkänd!

Nu har jag det så tråkigt att jag biter sönder mina naglar, har liksom inget annat att göra. Har suttit här i 30 minuter nu sen Elin lämnade mig för sin säng!

Åt förövrigt asagod mat idag, Sandra tyckte vi skulle äta på pastavagnen idag som lite omväxling, så jag slog till på ris med kyckling & currysås! Maaah vad gott det var, sjukt mycket godare än lasagnen jag brukar äta här inne i Key...

Nej nu ska jag väl sluta skriva, ska mass-smsa Sandra och stressa henne lite, jag har tråkigt och ingen att sjunga för ju! Sandra älskar när jag sjunger!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0