I'D LIKE TO MAKE MYSELF BELIEVE THAT PLANET EARTH TURNS SLOWLY

Nu har jag utfört några av de uppdrag jag hade för dagen. Nu hade jag tänkt genomföra ett till genom att gå ner och boka tvättstugan, för det börjar bli kris här i mitt hem, handdukarna är snart slut. Måste tvätta! Men då hoppas jag ju på att tvättstugan är ledig imorgon när jag inte behöver åka in till Linköping utan bara ska plugga hemma, så jag har ju lite tid att tvätta då liksom.. Så nu håller vi tummarna för att den är ledig imorgon!

Dagens student-middagstips; Pasta, tacofärs och paprika&chili kräm fräs! Mat för Gudarna om ni frågar mig. Och ett glas cocacola till det. Mumma säger jag bara. Bäst att äta nu innan jag blir illamående!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0