I WANT YOU TO WANT ME. I NEED YOU TO NEED ME.



Igår var det fest, och såhär såg jag ut! Idag såg det ut som kriget när vi vaknade, flaskor, burkar och glas överallt och det luktade sådär jobbigt instängt som det gör dagen efter. Fy. Så när jag blev ensam drog jag igång och diskade lite, skurade golv och plockade undan det värsta och vädrade ur, så det iallafall går att leva här hemma. Sen sov jag igen, för det blev inte mycket sömn inatt! Sen plingade mamma på ringklocka och väckte mig, men när hon gått la jag mig igen. Funderar på att gå och lägga mig för natten alltså, helt död är jag. Men jag vill ju se Ensam Mamma Söker ikväll. En ensam becca söker lite sällskap också. Men inte vilket sällskap som helst dock.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0