HOLD ME, TELL ME EVERYTHING'S OK. TELL ME THERE'S A WAY TO BEAT THE MONSTER.

Usch, inatt ramlade min katt ner från balkongen.. Hittade henne imiorse nere i källartrappen helt skakig och slö, så sen dess har jag varit så fruktansvärt orolig för henne, skulle aldrig förlåtit mig själv om hon vart jätteskadad bara för att jag lät balkongdörren vara öppen inatt för att få in lite luft. Men som tur är börjar hon piggna till nu, hon har ätit lite och vart lite mer som vanligt. Och ögat som var lite blodigt har jag rengjort så nu ser hon med det igen! Så skönt, nu kan jag slappna av igen!

Sen tror jag denhär himla höst/vinter-deppen håller på nu igen, det slår liksom aldrig fel! Jag är alltid lite konstig såhär års, lättirriterad och tråkig. Vissa dagar märks det inte alls, men som igår när jag inte sovit ordentligt och var jättetrött kom surisen i mig fram, jag ville bara gå och lägga mig typ.
Men idag är jag som vanligt igen, det är ett jäkla svängande dethär! Haha. Ska nog sätta igång en film och äta lite Ben&Jerry's Cookie Dough! Mums!



Mitt lilla hjärta ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0