DU BÄR MIN LUFT I DINA BRÖST

Det blev inte mycket bloggande igår, jag kom hem och la mig i soffan under en filt, och sen så fick jag besök! Erik kom och skruvade lite i väggarna och sen lagade vi mat! Eller han gjorde väl det mesta, ett litet kycklingexperiment och rotgrönsaker i ugnen! Gott blev det iallafall! Vi tittade på fotbollsgalan, busade med katten och sen sov vi. Den stackarn gick upp vid 5.30 för att åka till jobbet, och jag sov visst till klockan 11.00. Passar visst på när jag är ledig!

Nu ska jag dricka lite kaffe och äta frukost, plugga lite.. helt enkelt ta tag i mitt lilla liv. Fast det är ju Sjunde Himlen nu på tv, det måste jag ju nästan se..

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0