NÄR PANIKEN BRYTER UT LER DU SVAGT OCH VISKAR TILL MIG; DU ÄR VÄRD ATT DÖ FÖR

Jag blev sugen på att leta upp en massa lastgamla bilder att kika lite på, men kom på sen att datorn jag hade hemma i Aneby krashade någongång så alla bilder från tidigt 2000-tal till 2006 försvann. Himla tråkigt, men hittade några bilder ifrån min mörkhåriga tid :)


Jag och Erik på Sebbes 18-årsfest! Erik var nykter och jag var dyngrak men det ser tvärtom ut :)


Sommar hos Lina 2007. Lydia ramlar, jag vet inte riktigt vad jag gör, Abbi är gömd, och Alma och Lovisa är med i posen!


Jag och Lovisa på Håkan Hellström 2006! Svartsminkade och jag är svarthårig! Våra älskade palestinasjalar är på också, dom var mer gråsvarta en svartvita till slut!


Jag och Lydia på Johannas 18-årsfest 2007! Svarthårig..


Vintern 2007. Alma och jag spelar spel med Millan, Lydia och Lovisa tror jag! Och äter såklart!



.. och på tal om att äta! Bilder där jag äter finns sen långt tillbaka ;) Här mölar jag in en hel BigMc ser det ut som!


Jag, Millan, Lovisa och Ellen på Abbis 18-års dag tror jag!


2007! Jag, Millan och Abbi hade nog tråkigt..


Det här var när vi varit på Kosta va? Eller? Hmm


Nyår! 2007? Alltså, nada koll har jag ju! Lydia, jag, Agge och Millan :)





Kommentarer
Postat av: ozkar

haha, ja det fanns allt några roliga bilder där också ;)

2009-11-23 @ 00:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0