DÅ ÄR DET DU SOM GÅR I SOLGLASÖGON OCH SAKNAR NÅN DU ALDRIG HAFT

Idag har jag mått väldigt knasigt.. har vart jättetrött, konstig i huvudet och ont i magen. Inte kul. Jag sov nog till ca 12.15 idag, hatar att sova så länge! Hela dagen bara försvinner.. men nu är jag iallafall vaken, lite piggare och tänkte åka hem till Lovisa för att spela lite yatzy! Sen ska jag väl hem och plugga lite igen.. not so funny!

Är lite fundersam över vad som hände med min dator på festen i lördags? Min webcam vill liksom inte starta sig sen dess.. lite konstigt, jag har försökt med allt möjligt nu! Himla surt.
Min katt rev mig förresten under ögat nyss. Svinigt ont gjorde det, men syns som tur är inte så mycket, känns desto värre!

Nej. Nu ska jag gå till bussen och åka hemåt.

:*


Kommentarer
Postat av: Jazzy

Läs mitt inlägg om psykiatrin & säg vad du tycker! Ska det verkligen få gå till så?!

2009-11-03 @ 14:27:44
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0