AND YOU CAN SEE MY HEART BEATING. YOU CAN SE IT THROUGH MY CHEST



Nu har jag inte bloggat på hur länge som helst! Har saknat min lilla blogg lite, så nu ska jag skriva ett långt inlägg om allt jag har haft för mig sen sist!

I torsdags var det ju åvve-invigningen och Kravall! En helt sjukt rolig kväll! Började vid 16.00 med Malin, Elin och Sandra! Sen drog vi vidare till invigningen där vi hävde i oss fulvin och lekte och tävlade i en massa lekar och skitade ner våra overaller ordentligt! Sen vart det mellanfest i Ryd och sen dansade vi i flera timmar på Kravallen! Det var bäst musik hela kvällen, gamla godingar och schlagerhits! Super!

Sen åkte jag ju till min Hannah i fredags! Hade en lugn och mysig fredagskväll, sen på lördagen gick vi omkring på stan hela dagen, jag spenderade lite pengar på ett par vinterstövlar så att jag slipper frysa om tårna i vinter! Tråkiga pengar men jag är supernöjd med stövlarna, dom kommer slitas med hälsan! Sen gick vi hem och fixade oss och sen drog vi vidare till Tove och drack för glatta livet! Hannahs kompisar var hur trevliga och roliga som helst, var kul att träffa dom! Himla bra tjejer den bunten! Sen gick vi ut och festade och dansade till klockan 02.00! Sen hade jag, Hannah och Elin ett jäkla äventyr när vi skulle hitta hem, vi gick vilse runt i hela jäkla västerås, fulla som idioter i 12 centimeters klackar stapplade vi runt i över en timma innan vi äntligen kom hem! Snacka om att vi hade ont i fötterna när vi kom hem.. jag somnade på soffan på en halv sekund, men sjukt nöjd med min kväll!

Idag har vi vart lite småsega och bakis, det var himla segt att åka över 3 timmars tåg hem.. men jag kom hem ändå, och har haft en himla bra helg! Tack alla!

Imorgon ska jag börja den skriftliga delen i kursen i skolan.. enligt ryktena ska den vara sjukt jobbig och tung, men jag hoppas att jag kan klämma in lite socialt liv på kvällarna ändå!

Nu ska jag nog snart sova eller nått! Pussssss

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0